icon_search

    Mi a Tesco Doboz?

     

    Ebben az erőt próbáló időszakban szeretnénk a lehető legtöbb vásárlónknak segíteni. Ezért döntöttünk úgy, hogy bevezetjük a Tesco Doboz szolgáltatást, mellyel alapvető élelmiszereket juttathatunk el bárhová, bárkinek*. A Tesco Dobozt gondosan válogatott tartós élelmiszerekkel és a háztartásban hasznos termékekkel töltöttük tele. A dobozok tartalma előre összekészített, nem változtatható, és egy vásárló egy nap maximum öt dobozt rendelhet. Szeretnénk minél több vásárló számára biztosítani a legszükségesebb termékeket, hogy segíthessünk mindenkin, akinek korlátozottak a vásárlási lehetőségei.

     

    *A Tesco Dobozt azon vásárlóink rendelhetik meg, akiknél nem elérhető a Tesco Online Bevásárlás szolgáltatásunk.

    Tipp: Ha Ön meglevő Tesco Online Bevásárlás fiókjából szeretne leadni egy megrendelést vidéken élő rokonának, bejelentkezést követően változtassa meg saját lakcímét a hozzátartozójának címére. Ekkor fogja tudni kosárba tenni a Tesco Dobozt.

    Amit tudni érdemes

     

    Célunk, hogy
    minden nélkülözhetetlen terméket eljuttassunk Önhöz, amire csak szükségük lehet.

    A lehető legjobban szeretnénk
    megóvni az Ön egészségét, ezért szállítjuk a Tesco Dobozt egészen az ajtajáig. Így nem kell ellátogatnia áruházunkba.

    Minden területre szállítunk,
    ami kívül esik
    a Tesco Online Bevásárlás
    szolgáltatás régióin.

    Készen állunk arra, hogy a lehető legtöbb vásárlót szolgáljuk ki, egy doboznyi, előre összeválogatott termékkel.

    Mi van a dobozban?

     

    Nézze meg, mit rejt egy Tesco Doboz!
    Ne feledje: a dobozok tartalmát nem tudja változtatni, a benne lévő termékeket az aktuális elérhetőség alapján választjuk ki. A doboz ára tartalmazza a szállítási költséget is!

     

    *A kép csak illusztráció

     

    Terméklista

    Paradicsompüré (2 db)
    Cukor Liszt
    Kávé Lekvár
    Csokoládé Halkonzerv
    Tej Kenyér
    Tea Instant burgonyapüré
    Hüvelyesek Konzerv zöldségek (2 db)
    Tészta Konzerv készétel
    Leveskocka Kakaó
    Olaj Papírzsebkendő
    Puding Gyümölcskonzervek
       

    Hogyan működik?

    ddl_text_editor_imageRegisztráljon
    a bevasarlas.tesco.hu
    oldalon
    ddl_text_editor_image ddl_text_editor_imageVálassza ki a
    11.499 Ft értékű
    Tesco Dobozt
    ddl_text_editor_image ddl_text_editor_imageFizessen online
    az otthona kényelméből
    ddl_text_editor_image ddl_text_editor_imageNéhány napon belül
    az ajtajáig szállítjuk a Tesco Dobozt

    Nézze meg, hogy elérhető-e szolgáltatásunk az Ön címére!

    Kérjük, írja be irányítószámát és tekintse meg szolgáltatásunk elérhetőségét!

    Helytelen formátum

    vagy tekintse meg térképünket

    Maradjon otthon és rendeljen egy dobozt tele létfontosságú termékekkel.

    A futár egészen az ajtajáig szállítja néhány munkanapon belül.

    Rendeljen most

    Gyakran Ismételt Kérdések

    Gyors segítség

    Mi az a Tesco Doboz?

    A Tesco Doboz egy általunk előre csomagolt doboz, amelyet otthona ajtajáig szállítunk, hogy Önnek ne kelljen boltba mennie. A dobozban levő egyes tételek a Vásárló által nem változtathatók, ugyanakkor a doboz minden olyan terméket tartalmaz, ami a jelenlegi helyzetben szükséges lehet.

    Mit tartalmaz a Tesco Doboz?

    A Tesco Doboz általunk gondosan kiválasztott egyedi tételeket, alapvető élelmiszereket és alap háztartási termékeket tartalmaz. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a weboldalon az egyes tételek csupán tájékoztató jellegűek; és a doboz tartalmát nem módosíthatja. A Tesco Dobozban levő tételek kiválasztása (pl. a tétel márkája) az aktuális készlettől függ. A teljes tétellista a következő linken érhető el: kattintson ide

    Hova szállítunk Tesco Dobozt?

    Célunk, hogy Magyarország egész területén a lehető legtöbb vásárlót kiszolgáljuk. A Tesco Dobozt a Tesco Online Bevásárlás kiszállítási körzetein kívül Magyarországon szinte bárhova kiszállítjuk. Annak érdekében azonban, hogy a lehető legtöbb vásárlót elérhessük, megrendelési korlátot állítottunk fel: jelenleg egy vásárló egy nap egy dobozt tud megrendelni.

    Hogyan állapítjuk meg a Tesco Doboz árát?

    A Tesco Doboz weboldalán szereplő árak magyar forintban értendőek, tartalmazzák az ÁFA-t és a kiszállítási díjat.

    Regisztráció és Felhasználói fiók

    Hogyan tudom ellenőrizni, hogy a Tesco Doboz szolgáltatása elérhető-e a lakcímemen?

    Ezen az oldalon, az irányítószámának megadásával ellenőrizheti, hogy a lakcímén elérhető-e a szolgáltatásunk.

    Kell rendelkeznem Clubcard kártyával a regisztrációhoz?

    Nem, az online vásárlás igénybevételéhez nincs szükség Clubcard kártyára. Ugyanakkor, ha rendelkezik Clubcard kártyával, akkor az online vásárlás esetén is gyűjthet Clubcard pontokat az áruházi vásárlási szabályoknak megfelelően.

    Milyen személyes adatokat kell megadnom, hogy regisztrálhassak a Tesco Doboz szolgáltatásra?

    A regisztráció során a következő adatokat kell megadni:

    • E-mail címet
    • azt a címet, ahová a szállítást kéri (Magyarországon belül)
    • a szállítási cím elnevezését (pl.: otthon)
    • telefonszámot
    • az Ön teljes nevét
    • egy jelszót
    • a Clubcard kártyájának számát (ez opcionális – abban az esetben adja meg a Clubcard kártyájának a számát, ha az online vásárlásaival is szeretné gyűjteni a pontokat)

    Hány évesnek kell lennem ahhoz, hogy regisztrálhassak a Tesco Doboz szolgáltatásra?

    Csak azok a 18. életévüket betöltött természetes személyek vehetik igénybe a Szolgáltatást, akik elfogadják az ÁSZF-et, hozzájárulnak személyes adataik kezeléséhez és feldolgozásához, valamint megfelelően regisztráltak a www.tesco.hu/bevasarlas weboldalon.

    Hány karakter hosszú legyen a jelszavam?

    A jelszó legyen 8-15 karakter hosszúságú, továbbá tartalmazzon számokat és betűket is.

    Meg kell adnom a bankkártyám adatait a regisztráció során?

    Nem, a sikeres regisztrációhoz nem szükséges bankkártyára vonatkozó adatot megadnia. Azonban amikor online fizet, akkor a termékkiválasztás végén meg kell adnia az Ön bankkártya adatait.

    Később tudom módosítani a személyes adataimat? Hogyan tudom módosítani azokat?

    A címet és a telefonszámot a Felhasználói fiók menüpont alatt lehet módosítani. Bármilyen más adat módosításához lépjen kapcsolatba Ügyfélszolgálatunkkal, az oldal tetején található elérhetőségek egyikén.

    Fontos, hogy mindig frissítsem a megadott telefonszámomat?

    Igen, nagyon fontos ellenőrizni, hogy a fiókjában regisztrált telefonszám aktuális-e. Ha az Ügyfélszolgálatunknak vagy a futárnak a kiszállítás során fel kell vennie a kapcsolatot Önnel (pl. késik a futár), akkor a Felhasználói fiókban megadott telefonszámon tudjuk elérni Önt.

    Hogyan vásárolhatok?

    Hogyan tudom a Tesco Dobozt a bevásárlókosárba tenni?

    A Tesco Doboz hozzáadásához nem kell mást tennie, mint a „Hozzáad” gombra kattintani.

    Hogyan tudom a kosár tartalmát módosítani?

    A kosár tartalmát könnyedén módosíthatja a bevásárlókosárban. Ehhez kattintson a képernyő jobb oldalán található „Bevásárlókosár” gombra és itt megjelenik a kosárban lévő termék mennyisége. Közvetlenül a lap jobb oldalán található „Bevásárlásom” menüpontban módosíthatja a mennyiséget vagy törölheti a kosarában lévő terméket.

    Biztonságos az online vásárlás?

    Igen, a honlapunkon történő online vásárlás nagyon biztonságos. Minden adata biztonságban van, beleértve a bankkártyák adatait is. Az adatokat a megfelelő jogszabályok szerint és bizalmasan kezeljük.

    Milyen termékek érhetők el a Tesco Doboz szolgáltatásban?

    A Tesco Doboz a Tesco által előre kiválogatott egyedi tételeket, elsősorban alapvető élelmiszereket és háztartási termékeket („tétel”) tartalmaz. A Tesco Doboz tartalmát kizárólag mi határozzuk meg, annak összetételét a Vásárló nem jogosult módosítani vagy cserélni. A Tesco Dobozban levő egyedi tételekre vonatkozó részletes termékinformáció és termékleírás a dobozban található egyedi tételeken szerepel. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a weboldalon az egyes tételek csupán tájékoztató jellegűek.

    Van-e valamilyen korlátozás arra nézve, hogy mennyi terméket vásárolhatok?

    Igen, annak érdekében, hogy a Tesco Doboz a lehető legtöbb Vásárló számára elérhető legyen, a Tesconak joga van meghatározni, hogy egy vásárló egy vásárlás során maximum hány  Tesco Dobozt rendelhet. Ebben az esetben a Vásárló csak annyi dobozt tud rendelni, mint amennyit maximum darabszámként meghatároztunk.

    Mit tartalmaz a Tesco Doboz?

    Mit tartalmaz a Tesco Doboz?

    A Tesco Doboz általunk gondosan kiválasztott egyedi tételeket, alapvető élelmiszereket és alap háztartási termékeket tartalmaz. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a Weboldalon az egyes tételek csupán tájékoztató jellegűek; és a doboz tartalmát nem módosíthatja. A Tesco Dobozban levő tételek kiválasztása (pl. a tétel márkája) az aktuális készlettől függ. A teljes tétellista a következő linken érhető el: kattintson ide

    Hogyan állapítjuk meg a Tesco Doboz árát?

    A Tesco Doboz weboldalán szereplő árak magyar forintban értendőek, tartalmazzák az ÁFA-t és a kiszállítási díjat.

    Fizetés és ellenőrzés

    Hogyan tudok fizetni a vásárlásomért?

    A vásárlást online fizetéssel tudja kifizetni.

    Milyen típusú bankkártyákkal tudok fizetni?

    A vásárláshoz betéti és hitelkártyát egyaránt használhat.
    A következő típusú kártyákat fogadjuk el:

    • Visa betéti kártya
    • Visa electron
    • Visa hitelkártya
    • Master Card
    • Maestro

    Biztonságos az online fizetés?

    Igen, a honlapunkon történő online fizetés nagyon biztonságos. Minden adata biztonságban van, beleértve a bankkártyák adatait is. Az adatokat a megfelelő jogszabályok szerint és bizalmasan kezeljük.

    Mi az a biztonsági kód?

    A kártyájának a biztonsági kódja arra szolgál, hogy illetéktelen személyek ne tudjanak az Ön nevében vásárolni. A kód a kártyára van nyomtatva. Ez a kód nem dombornyomott és a kártya mágnescsíkja sem tartalmazza ezt az adatot. Ebből kifolyólag csak a kártyának a tulajdonosa lehet birtokában a biztonsági kódnak. A legtöbb kártyatípus esetén a kód egy háromjegyű szám, amely az aláírás mezőnél található.

    Nem találom a biztonsági kódomat.

    Amennyiben problémája adódna a biztonsági kód megtalálásával, lépjen kapcsolatba a bankjával.

    Kapok nyugtát az online vásárlásról?

    A nyugta a fizetéssel egyidőben kerül kiállításra, és a kiszállítás során a doboz tartalmaként kerül átadásra a Vásárló részére.

    Mikor kell kifizetnem a rendelést?

    A vásárlás összegét a rendelés leadása utáni napon zároljuk, és azt a kiszállítás után, az átvételt követően vonjuk le a bankkártyáról.

    Jár-e az Online vásárlásaim után Clubcard pont?

    Igen, amennyiben megadta a Clubcard kártya számát a regisztráció során. Erre később is lehetősége van a „Felhasználói fiókom” menüpontban.

    Mi történik sikertelen fizetés esetén?

    Az Ügyfélszolgálatunk megkeresi Önt és tájékoztatja a problémáról, ebben az esetben a rendelés törlésre kerül.

    Meg kell adnom a bankkártyám adatait?

    Online bankkártyás fizetés esetén meg kell adnia a bankkártya adatait. A bankkártya adatait titkosítva és biztonságban tároljuk.

    A házhozszállítás

    Mikor kapom meg a vásárolt terméket?

    A rendelés leadása és véglegesítése után a rendelés a következő munkanapon kerül feladásra és 2-5 munkanapon belül futár által kerül kiszállításra. A szállítás várható dátumáról és pontos időpontjáról a futár küld tájékoztatást Önnek e-mailben vagy SMS-ben.

    Hogy tudom megváltoztatni a kézbesítés dátumát és időpontját?

    Miután megkapta a kiszállítás várható dátumát és időpontját, a kézbesítés idejét a futártól kapott e-mailben/SMS-ben szereplő utasítások segítségével tudja módosítani.

    Milyen kézbesítési üzenetet kell megadnom?

    Bármilyen olyan üzenetet megadhat, amely a futárnak segítséget nyújthat abban, hogy megtalálja a lakását, házát. Például megadhatja a főbérlő nevét, ha a kapucsengőn az ő neve szerepel, vagy eligazítást nyújthat arra az esetre, ha bonyolult eljutni Önhöz vagy nehezen található meg az Ön által megadott kiszállítási cím.

    E-kupon

    Hogyan kell az e-kupont használni?

    • Jelentkezzen be a Tesco felhasználói fiókjába, vagy amennyiben még nem rendelkezik felhasználói fiókkal, regisztráljon oldalunkon!
    • Adja a bevásárló kosarához a kívánt termékeket, majd lépjen tovább a fizetésre!
    • A fizetési oldalon talál egy e-kupon mezőt. Adja meg az e-kupon kódot, majd kattintson a „Kupon érvényesítése” gombra.
    • Az e-kupon kedvezmény automatikusan levonásra kerül a vásárlás összegéből.

    Miért nem működik az e-kuponom

    • Pontosan adta meg az e-kupon kódot?
      Írja be újra a kódot, és ügyeljen arra, hogy pontosan adja azt meg.
    • Érvényes-e még az e-kupon?
      Az e-kuponoknak van egy lejárati dátumuk, ezért használat előtt kérjük, ellenőrizze a dátumot! Az e-kuponnak a kiszállítás napján is érvényesnek kell lennie.
    • Önnek lett elküldve az e-kupon?
      Bizonyos esetekben az e-kuponok személyre szólóak, és csak az a személy használhatja fel azokat, akiknek azok el lettek küldve.
    • Több alkalommal próbálta meg felhasználni az e-kupont, mint az érvényes volt?
      Némelyik e-kupon csak egyszer használható fel, míg néhány esetében nincs ilyen korlátozás.
    • Van-e minimum vásárlási limit?
      Néhány e-kupon csak akkor használható fel, ha az Ön vásárlásának az értéke egy bizonyos összeget elér.
    • Több e-kupon kódot is megadott?
      Egy vásárlás során csak egy e-kupon használható fel.
    • Más ország Tesco honlapján próbálta meg beváltani az e-kuponját?
      Az e-kuponok csak annak az országnak a Tesco honlapján érvényesek, amelyikben kiadták azokat.
    • Kérjük, vegye figyelembe, hogy a Tesco az e-kuponok beválthatóságát korlátozhatja. További részleteket az Általános Szerződési Feltételekben talál.

    A bevásárlás visszavonása vagy módosítása

    Hogyan tudom törölni a bevásárlásomat?

    A rendelés annak leadásának napján 23:00 óráig törölhető vagy módosítható a „Bevásárlásaim” menüpont alatt. Ha a megadott időponton túl, rendkívüli ok miatt törölni szeretné a rendelését, kérjük vegye fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálattal, akik megpróbálnak segíteni.

    Ha töröltem egy bevásárlást, megterhelik a bankkártyámat?

    Nem. Abban az esetben, ha a „Bevásárlásaim” menüpontban töröl egy rendelést, akkor az adott rendelés összegét nem vonjuk le a bankszámlájáról.

    Mikor írják jóvá a bankkártyámon a törölt bevásárlásom értékét?

    A zárolt összeg – az adott pénzügyi intézmény gyakorlatától függően - legkésőbb 20 munkanapon belül felszabadul.

    Melyik a legutolsó időpont, amikor még tudom törölni a rendelésemet?

    A „Bevásárlásaim” menüpontban a rendelés leadásának napján legkésőbb 23:00 óráig törölheti bevásárlását. Ha a megadott időponton túl szeretne rendelést törölni, akkor kérjük, vegye fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálattal, és ők megpróbálnak majd segíteni.

    Vásárolt termékek átvétele

    Hány évesnek kell lennem ahhoz, hogy átvegyem a rendelést?

    Csak 18 éven felüli személy jogosult a terméket az átadás-átvétel helyén átvenni.

    Más is jogosult átvenni helyettem a rendelést?

    Igen, ha az átvevő személy elmúlt 18 éves.

    Mi történik, ha a kiválasztott Tesco Doboz nem elérhető?

    Ha a termék az áruházban nem elérhető, akkor erről a kiszállítási nap előtt e-mailben vagy telefonon tájékoztatjuk, és a Tesco Doboz ára nem kerül levonásra.

    Mi történik, ha lekésem a kiszállítást?

    Amennyiben lekésné a kiszállítást, kérjük vegye fel a kapcsolatot a futárral a tőle korábban kapott elérhetőségek segítségével, és egyezzenek meg egy másik időpontban.

    Mit tegyek akkor, ha a Tesco Doboz sérült?

    Amikor átveszi a Rendelést a Futártól, akkor köteles ellenőrzi, hogy sértetlen-e a Tesco Doboz és a benne lévő tételek. Amennyiben bármiféle sérülést talál, akkor arról azonnal értesítenie kell a Futárt. Ha a Tesco Doboz sérült, akkor visszautasíthatja a Rendelés átvételét, de csak a teljes Tesco Doboz visszautasítására jogosult.

    Mit tudok tenni, ha egy tétel hiányzik a dobozból?

    Ha egy tétel hiányzik, kérjük, lépjen kapcsolatba az Ügyfélszolgálatunkkal a lap tetején található elérhetőségek egyikén. Szíves elnézését kérjük ezért.

    Hogyan tudom megváltoztatni a kiszállítási címet, ha már leadtam a rendelésemet?

    Ha a rendelés jóváhagyásra került, már nem lehet megváltoztatni a kiszállítási címet. Ebben az esetben kérjük, törölje a rendelést és adjon le egy újat.

    Tippek

    Ha nincs ideje befejezni a rendelés leadását

    Ha félbe kell szakítania az online vásárlást, és azt nincs ideje befejezni, a bevásárlókosárba helyezett termék a következő bejelentkezéskor is a kosárban marad, így ugyanott tudja folytatni a vásárlást, ahol abbahagyta.

    Vásárlás magyar vagy angol nyelven

    Az online vásárlás szolgáltatása angol és magyar nyelven is elérhető. A lap jobb felső sarkában tudja kiválasztani a kívánt nyelvet. A vásárlás során bármikor megváltoztathatja a nyelvet.

    Általános Szerződési Feltételek

    ÁSZF

    Hogy megismerje az Általános Szerződési Feltételeket, kérjük, kattintson ide.

    Jelen pillanatban minden vonalunk túlterhelt. Kérjük, csak abban az esetben vegye fel a kapcsolatot telefonos ügyfélszolgálatunkkal, ha kérdésére a fenti oldal nem adott választ.

    Miben segíthetünk?

    Hívja ügyfélszolgálatunkat minden nap 7 és 23 óra között! Örömmel válaszolunk kérdéseire.
    Kérjük, hívása előtt készítse elő rendelési számát és a gyorsabb ügyintézés érdekében válassza ki a 2-es menüpontot!

    Rendelje meg a Tesco Dobozt
    tele nélkülözhetetlen termékekkel
    akár a mobiljáról!

    Rendelje meg a Tesco Dobozt tele nélkülözhetetlen termékekkel akár a mobiljáról!